23-08-2009

Engelenbezoek

De handleiding

Evelien stuurt de handleiding voor het engelenbezoek door en ik krijg in de gaten dat het een energetisch proces is.

De engelen komen vrijdag 21 augustus om 22.00u.

Nog even nagevraagd bij Evelien en ja het is zo. Helemaal goed.

Voordat ik de handleiding kreeg was ik nogal deprie. Mijn rug wilde niet echt goed. Abeltje, ook al zo'n mooie engel had me de dag ervoor een energiebehandeling gegeven. De pruimenboom werd me te veel. Er zitten legio pruimen aan en al dat rapen doet een aanslag op mijn rug als ik niet uitkijk met bukken.

Ik had eerst de venkel ontmanteld en afgesneden. Dat ging redelijk goed. Maar ik stond te draaien in mijn heupen en kon bijna niet meer rechtop staan..

Toen maar even op bed gaan liggen en ik kreeg een enorme huilbui. Had ik allang niet meer gehad. Ik zag het niet meer zitten. Maar ja je moet toch verder. Na een uurtje ben ik weer opgestaan, ik voelde me iets beter. Ik voelde ik heb versterking nodig voor de fysieke dingen. Het wordt me te veel en daar liet ik het bij.

Ik heb de computer maar aangezet en daar zag ik de mail van Evelien over de engelen. Ze stuurde me de handleiding. Ik ging het lezen en vond het steeds boeiender worden. Ik werd er Een mee en genoot.

De economie van Liefde in bedrijf via de energie. Er kwam een rust en vrede over mij die ongekend was en de energie was vreugdevol en stralend. De depressiviteit was weg en ook mijn problemen waren verdwenen. Dat is de hele dag zo gebleven. Toen ik ging slapen voelde ik me heerlijk opgenomen in een nieuwe stroom van energie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten