26-08-2009

engelenbewustzijn

Engelenbewustzijn

 

De engelen maken het ontvangen van inzichten makkelijker voor  mij. Zaterdag lieten ze me weten dat ik

opnieuw naar zout en water moest kijken. Hier kwam uit voort dat ik 1 liter heet water, een halve citroen en ¼ theelepel zout (1 ml)  met elkaar meng op een theelichtje zet en geregeld een glas hiervan drink. Gevolg: ik heb heel veel minder gewrichtspijn in mijn handen, voeten en knieën. Wat ik wel merk is, dat ik dan moet uitkijken met het zout wat ik daarbij nog gebruik. Het mag maar 3 tot 4 gram per dag zijn en een beetje verspreid over de dag natuurlijk. Het werkt uitstekend en het werkt ook ontstekingsremmend.

Verder kreeg ik ingegeven dat ik niet zo lang achter de computer moet zitten en ook de computer moet uitzetten en spelletjes doen valt me al helemaal zwaar, die maken me hondsmoe vandaag.

En zo gaat het de hele tijd door, ingeving na ingeving als ik niet achter de computer zit en bij me zelf ben.

Vanmiddag (dinsdag 2508) zit ik lekker rustig in me zelf en ineens zak ik  door in me zelf naar de geliefde van mijn hart die sinds kort op mijn weg is. Ik ervaar heel veel liefde in me zelf, maar ook de angst dat als die liefde beantwoord zou worden dat ik daar even slecht tegen kan als wanneer er geen liefde is. Ik voel me verdrietig. Wat een confrontatie! Ik ervaar dat er bij ons thuis zelden of nooit nabijheid was en nooit uitgesproken liefde. Die Liefde was heel anders en ik heb me daar altijd vragen over gesteld. Toch was het bij ons thuis niet slecht leven. Mijn ouders lieten me heel vrij en hebben me eigenlijk altijd wel gesteund in alles wat ik ondernam. Ze waren heel blij met mij, dat is een ding wat zeker is. Dat alles gaat door mij heen en tegelijkertijd de angst voor de ontmoeting met de geliefde van mijn hart of mijn intuïtie moet al helemaal niet kloppen. Mijn gevoel is dat ze nog nooit zo goed heeft geklopt. Nou ja de toekomst zal het uitwijzen en wat de betekenis er van is dat moet ook nog blijken. Dat zal dieper gaan dan gewoon een relatie zoals die voor de meesten is.

Ook heb ik het gevoel dat de energie van Abdy nog steeds om mij heen is en die energie mijn lijf heel krachtig maakt. Misschien is deze energie nog wel krachtiger werkzaam dan die van de engelen.

's Avonds was ik weer helemaal in trust en vrede, maar wel heel moe en ik ben vroeg naar bed gegaan  en ik viel voldaan in slaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten