23-08-2009

Engelenbezoek / Abdy

Zondag 23 augustus

We zaten te wachten op de deeltaxi. Hadden we vroeg besteld want ze zijn vaak op zondag heel laat. En ja hoor ze kwamen niet op de afgesproken tijd. Toen maar gauw gebeld. Het zou een half uur duren. Vijf minuten later stonden ze al voor de deur en om 13.00u waren we in Paterswolde. We hoefden niemand meer op te halen. Wat een luxe. We vlogen als engelen over de weg. In Paterswolde kwam Christa net aanlopen en we zijn maar naast haar gestopt. Samen liepen we toen naar de zaal en wij waren de eersten.

De ontmoeting met Abdy was heel bijzonder. Er was veel energie, veel vuurkracht en een vrij grote groep.

De bedoeling was dat we allemaal als een zonnestraal van de zon op de grond werden gevleid door je volledig over te geven aan Abdy en een helpster. Niemand had bezwaar. Je viel gewoon achterover en dan werd je opgevangen en neergevleid. Abdy raakte dan een plek aan die voor jou belangrijk was op dat moment. Bij mij was dat de thymusklier. Ik voelde dat dit helemaal klopte. Ik had de hele week al gevoeld dat alles onder de klier naar beneden vrij was, maar dat de energie stopte bij de thymusklier. Daar moest iets gebeuren. Er gebeurde zoveel in mij zelf dat kan ik niet beschrijven. We lagen bijna een uur in stilte. Iedereen had zijn eigen proces, dat was duidelijk. De een moest lachen, de ander schreeuwen of huilen, de meesten waren stil aanwezig. Ieder kreeg de energie die hij of zij nodig had. Niet veel gedoe, gewoon ontvangen. Later bleek dat Abdy zelf ook lag, in het midden en hij leek in slaap gevallen te zijn, in ieder geval hij was diep weggezonken.

Aan het eind zaten we bij na allemaal op een stoel in rust en vrede op Abdy en nog een persoon na. Toen Abdy bijgekomen was vertelde hij het verhaal van de boom, die nergens heen hoefde, nergens vandaan kwam, gewoon alleen maar was en waaide met de wind die er was. En alle andere bomen waaiden dezelfde kant op. Samen waren ze Een. Een mooi beeld.

Toen ik thuis kwam heb ik even opgezocht in de Sleutel tot Zelfbevrijding waar de thymusklier voor stond. En ja hoor het klopt precies.

Het openbreken van de atoomkracht die Liefde is, die bergen verzet en wonderen verricht! Vanuit het diepste zelf! Een leven vanuit harmonie en zachtheid naar je zelf en de ander. Liefde tot je zelf, de ander en het Leven! Leven!!! Pure Liefdeskracht. Die kan nu naar buiten komen. De plek waar het Koninkrijk Gods begint. Het einde van lijden en de dood, eeuwig leven! In me zelf ken ik dat wel, maar van daaruit in de buitenwereld zijn en scheppen dat heb ik teruggehouden. Nu is de tijd er rijp voor om het weer aan te gaan.

Het kwade is er niet meer, er is openheid, onbevangenheid, verwonderd zijn ,blij zijn, Leven en gewoon Zijn!

Alles doen in dienstbaarheid, in eenvoud en rust, samen met anderen, doen wat nodig is. Er is flexibiliteit, goede communicatie, daar zijn waar het nodig is. Aanreiken, doorgeven en loslaten. Verlost zijn van denken, in het handelen zijn dankbaar zijn en blij voor al dat is!

Ja, het is tijd voor manifestatie van Liefde in de wereld.

Wat een weekend!

Ik voel me krachtig, ik voel me heel en mijn lijf voelt helemaal goed!

Zaterdag 22 aug.

Bezoek

Het is zaterdag en ik voel me goed. Irmgard komt op bezoek. Ook al zo'n mooie engel.

Ze blijft logeren. Ze heeft me uitgenodigd om zondag naar Abdy, een lichtmeester uit Puerto Rico te gaan in Golden Tulip Paterswolde.

Een geschenk van haar dat ik met vreugde en liefde in mijn hart in ontvangst nam. Christa en Margriet gingen ook. Ik voelde dat het iets bij mij ging open maken wat nodig was, maar wat? Geen idee!

Irmgard voelde zich welkom en thuis en voelde de engelenenergie de hele tijd en we hadden diepgaande gesprekken en veel met elkaar te delen. Samen keken we uit naar de zondag. We waren alleen maar blij en genoten van het samenzijn.

Irmgard zei dat ze het huis voelde als een ruimte waarin je welkom was, mocht zijn wat je was, zoals je was.

Dat is ook zo, toch voel dat ik nog iets te leren heb hier.

Wat is het huis precies, waar staat het voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten