16-02-2009

Precies zoals het is


Even een weekje er tussenuit, familiebezoek

Goed om elkaar weer eens te zien na lange tijd

Mijn weblog heeft even stil gelegen

Er was geen tijd in de tijd om te schrijven

Nu ben ik weer thuis

Zondag was een bijzondere dag

Ik ben en hoef alleen maar te zijn

Dan gebeurt alles vanuit zichzelf

Ik ben en dat te zijn is vrijheid, gelukkig zijn, rijkdom

Alles is goed, precies zoals het is

Oneindige mogelijkheden doen zich voor

Dat kost niets

Je ziet alles, hoort alles, voelt alles

Toch is het geen last

Het is juist een zegen, waarin je helder bent en gewaar

Ik geniet, het maakt niet uit of het regent

Het is gewoon zoals het is

Ik kan me druk maken om alles

Als ik gewoon ben

Valt dit allemaal in het niets weg

En is alleen maar gelukkig zijn en doen

In de beweging zijn

En eigenlijk verdwijnt dan de Ik ben die ik ben

Er is niemand meer

Alleen nog het Leven

Precies zoals het is

En het Leven is goed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten